dijous, 16 de setembre del 2010

Apunts de COED

Comunicació oral, escrita i digital
Quan tens un full en blanc costa molt trencar el gel. Es plantegen molts dubtes, no saps per on començar a escriure i més quan es tracta d’una descripció personal i quan no es sap qui és el destinatari.
Avui dia 15 de setembre em fet aquest exercici.
Després d’haver escrit cadascú individualment la seva descripció, hem intercanviat papers i s’han llegit uns quants en veu alta interpretant-los individualment.
Mentre es feia aquesta pràctica han sorgit diverses habilitats: 
  1.   No es llegeix de la mateixa manera quan ho fas individualment que fent-ho en veu alta. 
  2.   Saber quina és la finalitat ajuda a comprendre millor la lectura.
  3.   Quan es llegeix sobre una persona, aquesta es sent per uns segons protagonista.
  4.   És diferent l'atenció que es mostra quan es parla en grup d'un mateix que quan s'està parlant d'algú altre.
  5.  L'habilitat de mirar ( mirades de complicitat, de nerviosisme,...).
Però què passa amb aquesta activitat si hi ha una persona amb discapacitat?
Els integrants del grup s'adapten a la nova situació donada i en senyal de respecte procuren introduir un registre que faciliti el màxim la comunicació entre les persones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada