dijous, 16 de setembre del 2010

Presentació del meu bloc

Benvolguts i benvolgudes al meu bloc, deixa'm pensar . Vaig escollir aquest nom perquè crec que és molt important saber pensar ahora de contestar o de dir qualsevol cosa.
Aquest bloc està fet amb la intenció de poder publicar els meus interessos, com apunts, cançons i exercicis diàriament i així poder anar al dia en les matèries i ajudar als meus companys al màxim possible.
En aquest moment estic estudiant primer curs del grau d’educació infantil a la universitat Ramon Llull i encara que no he tingut l’oportunitat de treballar a una escola, si he pogut fer de mainadera i donar classes particulars i, la veritat,  ha estat una experiència que tornaria a repetir.
Animo a tota aquella gent que no té un bloc a fer-se’n un, ja que és una eina no tan sols d’estudi,  sinó també d’expressió.
 Així doncs, ànim i espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada